söndag 19 augusti 2012

Hemsida för Podcasten OCH Utställning!


Usch. Jag avslutade min två månader långa arbetsperiod i veckan, men var dum nog att tacka ja till ett extrapass på torsdagen. Genom att göra det, lyckades jag skjuta på andra förpliktelser som gjorde att mitt lördagsschema blev fullsmockat. En av tjugotalet saker jag fick gjort igår, var att vara på möte för sluttouch på podcasts hemsida. Resultatet blev väldigt snyggt. Bra jobbat, Sebbe! Besök hemsidan och lyssna in det senaste avsnittet av våran podcast här!

Förresten, ni göteborgare som har vägarna förbi Espressobaren på Bengans (Stigbergstorget), kan kolla in min serieutställning! Imorgon (Det vill säga måndag den 20 augusti) blir det t o m vernissage med vin och grejer. För mer information (och för att skriva upp sig på lista): Ta en titt på facebook-eventet. Detta fodrar ju dock att du faktiskt har ett facebook-konto. Det har ju nästan blivit synonymt med att alla med datorer också är facebookanvändare. Om du INTE har Facebook, ska du ha respekt för ditt ställningstagande. Men du fortfarande välkommen till utställningen! Utställningen pågår