tisdag 6 november 2012

Shiny happy people. By Aggro.

Jag gillar folk, tror det eller ej. Här är lite random doodlings föreställandes kompisar mm.
Fanart föreställandes Sam-E och Alibi som utgör rapgruppen Medina. Bilden är dessutom signerad!
Cheek Eloheim från Chipchoppin, här i Mr Freeze-tappning.
Joel Josefsson, en av mina favorittwittrare. Jag avbildade honom som en ung polischef Gordon. Minns dock inte vem som är unge Alfred. Hmmmm.
SCAP Pettersson som håller i "Wake Work Sleep" .Hans favoritskurk i Batman-universumet är Killer Croc, så under min Batman Rogues gallery-period på Instagram, så avbildade jag honom som just den läskige skurken.

Min DJ-kollega Niklas Naxon som jag druckit en hel del öl med. Bilden här ovan är från
Annie Watts och Emilia Melgar. En av mina favoritpieces, baserad på en snygg bild av The Worlds Finest.
En Ghostbusters-bild jag gjorde föreställandes Grim Nyberg, inspirerad av hans altercation med Fredrik Reinfeldt.
BKHSBS egna Spetalsk och Joe Pop representerar hårt! What up, fools?

Mats Norman. Mat Snor Man. Popstjärna, stjärnproducent och Allstar-DJ. Mats är ett trippelthreat, goddamnit! Och han kan laga mat också! (Coming soon).