söndag 5 augusti 2012

En kort rapport från sommarjobbet.

 
Tidigare i veckan fick jag grejat en ny pressbild och min kära sambo Alison Brie medverkar på bilden (Foto: Ferhat.se). 

Sommarjobbet tar knäcken på mig. Har börjat ledsna på att offra industrisemestern ännu ett år. Det är inte längre roligt att vara plikttrogen sommarvikarie på arbetsplatsen, där jag i vanliga fall är ordinarie vikarie. Nästa sommar tänker jag ta en riktig semester. Kanske blir det USA igen, vi får se.

Igår var det min första lediga lördag på väldigt länge. Jag passade på att gå på bio med en jobbarkompis och hans flickvän. Tidigare på dagen så gjorde jag en testinspelning för en podcast. Det kommer bli hur roligt som helst, så håll utkik efter den! 



Om 20 timmar börjar jag jobba igen, så tills dess ska jag ut och affischera. Jag och Joakim har haft hiphopklubb under ett års tid. kolla in Full Clips hemsida där det står om våran spännande 1-årsfest, där både Simon G och Henry Bowers uppträder!
Medan jag har jobbat långpass, jourpass och dubbelpass hela sommaren, har mina kamrater i Världens Ende både uppträtt och snickrat ihop vad som kommer bli vårat tredje boksläpp. För mer info, läs Världens Endes officiella blogg och förstås Hanna Ps egna blogg.


Välkommen till Augusti, kids. Och Välkommen till Johannes Aggros blogg.

Inga kommentarer: